Dansk virksomhed

Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål

Produkter

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om produkter, så du hurtigt kan få den information, du har brug for.

Hvilke materialer er Dreamates-solbriller lavet af?
  • Håndlavet Acetat stel
  • Antirids-linser af høj kvalitet
  • 100% UVA+UVB-beskyttelse
  • Nikkelfri hængsler
Kan jeg få mine Dreamates-solbriller med styrke?

Vores produkter er skabt med fokus på at favne bredt og være tilgængelige for så mange som muligt. Da vi stadig er i opstartsfasen, har vi desværre ikke haft ressourcerne til at udvikle solbriller med styrke endnu – men det er helt klart noget, vi meget gerne vil arbejde hen imod.

Kommer der flere solbriller?

Hos Dreamates lancerer vi produkter, du kan tage med på dine oplevelser – uanset hvor i verden de fører dig hen. Om det næste produkt bliver en solbrille, kan vi ikke love, men du kan være sikker på, at det bliver noget, der skaber minder og samtidig støtter et godt formål.

Returnering & Garanti

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om returnering & garanti, så du hurtigt kan få den information, du har brug for.

Hvordan returnerer jeg min ordrer?

Hvis du får brug for at returnere din ordre, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail på info@dreamates.dk eller via formularen her

Hvilken garanti tilbyder i?

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Bestilling & Levering

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om bestilling & levering, så du hurtigt kan få den information, du har brug for.

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Dit ordrenummer finder du i din ordrebekræftelse, som du bør modtage umiddelbart lige efter bestilling. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så tjek eventuelt din spam eller uønsket mail.

Hvordan ved jeg om min bestilling er gået igennem?

Når du har aflagt din ordre, får du en mail med din ordrebekræftelse og ordrenummer kort tid efter. Modtager du den ikke og pengene bliver reserveret på din konto, kontakt da vores kundeservice her

Hvad er jeres leveringstid?

Leveringstiden er endnu ikke fastlagt, da produktionen først sættes i gang, når projektet er fuldt finansieret. Beløbet bliver først trukket, når projektet går igennem – hvis det ikke bliver realiseret, annulleres ordren automatisk, og du bliver ikke opkrævet noget.

Hvordan finder jeg leveringsdato eller track & trace?

Du bør modtage et Track & Trace link indenfor 1-2 hverdage efter, at du har aflagt din bestilling. Har du efter 1-2 hverdage ikke modtaget dit Track & Trace link, skal du kontakte vores kundeservice her

Velgørenhed & Oplevelser

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om velgørenhed & oplevelser, så du hurtigt kan få den information, du har brug for.

Hvordan fungerer jeres velgørenhedsmodel?

30% af bruttoavancen fra hvert solgt produkt går direkte til velgørenhed. Vi samarbejder med organisationer som Make-A-Wish og andre, der skaber meningsfulde oplevelser og gør en reel forskel.

Hvilke organisationer støtter I?

Vi støtter organisationer, der gør en konkret forskel – Make-A-Wish, som opfylder ønsker for børn med kritiske sygdomme, er vores første samarbejdspartner.

Vi er hele tiden på udkig efter nye samarbejder, så kender du en organisation, der fortjener støtte, eller har du en idé til et samarbejde – så tøv ikke med at skrive til os her. Vi vil altid gerne høre fra dig!

Hvordan deler jeg mine oplevelser?

Har du en særlig oplevelse, du vil dele, så send os et skriv her, eller på vores sociale medier.

Fandt du ikke svaret?

Tøv ikke med at skrive til os